Bijna zover!!! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Suus en Milan - WaarBenJij.nu Bijna zover!!! - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Suus en Milan - WaarBenJij.nu

Bijna zover!!!

Door: Milan

Blijf op de hoogte en volg Suus en Milan

30 Juli 2007 | Zambia, Lusaka

Hallo allemaal,

Nog een paar dagen en dan is het zover. We zijn al druk de spullen aan het verzamelen en weer aan het schrappen wat niet mee kan. De 20 Kilo per persoon is toch best weinig. Helaas moeten we ook een slaapmatje en slaapzak mee nemen en dat weegt helaas ook wel wat.

Groeten milan en suus

• 30 Juli 2007 - 11:24

Frans En Marjolein:

Hallo Milan en Suus,

Vanuit Naaldwijk wensen wij jullie een hele fijne en voorspoedige reis! Het is wel zo dat de 20 kilo niet zoveel is, je hebt het belangrijkste altijd bij je en dat is elkaar en uh die zware bergschoenen trek je gewoon aan! Geniet van jullie avontuur en maak wat mooie beelden, dan kan het thuisfront ook meegenieten!

Heel veel liefs en tot over een paar weken!

Frans en Marjolein van Leeuwen

• 30 Juli 2007 - 12:12

Susan:

Hey vakantie people,

Wat leuk dat jullie zo'n site gaan bijhouden, leuk om jullie te volgen!! En zo kan ik jullie vanuit hier een hele fijne vakantie toewensen, maar dat gaat zeker wel lukken....Ik zou best wel mee willen...
    Heel veel plezier geniet er lekker van en hopelijk krijgen we mooie foto's te zien op deze site!!!

Dikke kus Susan

• 30 Juli 2007 - 19:22

Remko En Cora:

Hi, hi,

Even een berichtje van ons om jullie suc6 te wensen met de laatste voorbereidingen en daarna vooral heel veel plezier en avontuur.

Leuk om jullie reiservaringen te volgen.

Have fun and take care!

Groetjes, Remko en Cora

• 30 Juli 2007 - 19:59

De Groentjes:

Lieve avonturiers,dat is zeker een leuk idee om iedereen op afstand mee te laten genieten van alles wat er op jullie weg komt de komende weken!We houden jullie denk met nog veel meer mensen nauwlettend in de gaten hoor!Nog 4 nachtjes slapen en dan is het zo ver,maar voorlopig zien we elkaar van de week nog een paar keer,dus een goede vakantie wensen doen wij natuurlijk persoonlijk met de nodige zoenen daarbij!

Theo&Thea Rob en Nick.

• 31 Juli 2007 - 06:35

Noortje:

Lieve Suus en Milan,

Daar sta je dan.. vlak voor jullie grote avontuur. Leuk dat jullie deze site bijhouden, maar vergeet vooral niet daar te genieten. De verhalen kun je achteraf nog vertellen en de foto's laten zien, maar je kunt dan niet meer ervaren wat je daar allemaal kon.

Succes nog met de laatste voorbereidingen. Ik wens jullie een fijne en goede reis toe en heeeeeeel veeeeeeeel plezier!! Geniet ervan..

Liefs Noortje

• 31 Juli 2007 - 07:36

Leo En Ria:

Hallo Susan en Milan wij wensen jullie een geweldige reis toe, met op de terug reis nog twintig kilo extra aan belevenissen,ervaringen en mooie herinneringen,pas goed op jezelf en heelveel plezier, groetjes Ria en Leo.

• 31 Juli 2007 - 08:58

Suus De Vakantiegang:

Wat een lieve berichtjes allemaal!! Heel erg bedankt! We gaan er zeker een mooie tijd van maken met zn tweeen (en de 18 andere reisgenoten!) We hebben er ontzettend veel zin in!!! Enne, 20 kilo is echt weinig hoor! zeker als je zo'n kledingkast hebt als die van mij!!!

Veel liefs en tot schrijfs!!!
    Suus

• 02 Augustus 2007 - 12:06

Nina, Peter En A-M:

Hoi Suus en Milan,

Echt spannend lijkt mij het om zo´n avontuurlijke reis te maken. Geniet er lekker van en maak maar veel foto´s Kunnen we een x afspreken om ze te bekijken. Verder alles goed?
    Oh en mochten jullie het leuk vinden.... we vieren Nina´s eerste verjaardag op zaterdag 1 september voor de vrienden en zondag 2 september voor de familie.

Liefs ons

• 04 Augustus 2007 - 13:27

De Groentjes.:

Hoi Suus en Milan,goede reis gehad?Als het goed is zijn jullie al enkele uren op de plaats van bestemming.Ik ben benieuwd of jullie dìt berichtje daar lezen!Dan is het wel leuk om wat van het thuisfront te zien,toch?Het is hier ook heerlijk weer op het moment dus ik ga gauw een werkje voor buiten verzinnen,ik denk maar ramen zemen want dat is tenslotte traditie als er één jarig wordt!Dus die houden we er in.Je staat nu met een glimlach en een goede bui te lappen dat begrijp je wel!Vanavond komen Nick zijn vrienden voor z'n verjaardag hier dan kijken ze gelijk voetbal en vieren verder Nick zijn 19de verjaardag.Dus dat wordt gezellig geloof het maar!Nou Suus en Milan geniet lekker van en met elkaar en HEEL VEEL PLEZIER EN INDRUKKEN (GOEDE)DAAR!

DIKKE kus voor jullie van ons.

• 04 Augustus 2007 - 20:25

Car:

Ha Suus en Milan,

20 kilo is inderdaad weinig, dus heb je heel wat truitjes en schoenen thuis moeten laten, Suus. Dat zal wel even tijd hebben gekost want hoe kies je nou wat leuker is en dus mee mag, als alles leuk is :) Stiekem wat uit Milan's tas halen en iets van jou erin stoppen, zou ik doen haha (nee hoor grapje).

Hoop dat jullie goed aan zijn gekomen, ik heb een lekkere week achter de rug maar wel kapot van de lange rit door Italie, Oostenrijk, Duitsland en Nederland, de afgelopen nacht.

Enjoy daar, goed smeren in de zon en vooral genieten (én foto's maken voor ons). Oh enne, een kaartje sturen naar mijn 'nieuwe adres' :P

Kus voor jullie beiden. Ciao!

ps. Nu ze t toch zelf lezen doe ik vanaf hier zelf ff de groetjes aan je ouders, Suus. Hoop dat t met jullie allemaal goed gaat :)

• 19 Augustus 2007 - 08:50

Lisa:

Hoi Suus en Milan!

Net terug van een (Europese) trip en ik ben razend benieuwd hoe jullie het hebben in Afrika! Ga vandaag de site bekijken op m'n gemakje!! Heel veel plezier nog!

Lisa