eerste twee dagen - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Suus en Milan - WaarBenJij.nu eerste twee dagen - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Suus en Milan - WaarBenJij.nu

eerste twee dagen

Door: Milan en suus

Blijf op de hoogte en volg Suus en Milan

05 Augustus 2007 | Zambia, Livingstone

We hebben het hier super, heerlijk weer en al veel gezien. De reis ging goed. We zijn om een uur of 4 gister aangekomen en nadat we de tent opgezet hebben, nog geen nieuw record!!!, was het tijd voor onze eerste excursie, sunset rivercruise, erg mooi en al een paar nijlpaarden van dichtbij gezien, krokodillen en vogels. De zonsondergang was echt super, wel erg vroeg, het was pas rond 6en. Daarna op tijd naar bed, we waren erg moe van de lange reis.

Vandaag vroeg uit de veren, is dat nou vakantie!!!!! snel even douchen enne dat was een echte hoor!! heel westers, het valt mij, suus tot nu toe alles mee!!!! Daarna ontbijten en hierna kregen we een briefing over ons eerste echte avontuur, rafting over de zambezi. Echt supergaaf, uiteraard hebben we allebei het water van heeeeel dichtbij bekeken. Je moet zoiets echt gedaan hebben! Hierna lunchen en naar de Vic Fals, echt ontzettend mooi, super gaaf! De groep is erg gezelig, ik ben niet de jongste, maar behoor wel tot de jongeste, zelfs de wc's zijn erg mooi hoor dames Muchall!!! niks gaten in de weg of met zn alle plassen. Waar hebben jullie ons bnag voor gemaakt. We zouden verder gaan bungeejumpen, maar ging nie door, helaas. Het gaat hier erg goed, gr voor iedereen e een dikke kus Mam maak je geen zorgen, komt goed!!!
Colette, hoe is t met mushu???? geen hem maar een extra aai!

liefs Milan en suus

• 05 Augustus 2007 - 18:32

Gerust-gestelde Thea:

Ha die vakantie gangers,dat had ik nooit gedacht,nu al een bericht van jullie uit VERWEGGIESTAN!Inderdaad zeker voor mij heel geruststellend om het te lezen Suus.Jij kent je moeder wel een beetje hè?Maar hartstikke leuk dat de groep gezellig is en het goed gaat met jullie daar.Nou Suus gooi die PLASTUITEN maar goed ver naar onderen in je tas die heb je gelukkig niet nodig,of zou dat misschien nog komen?Bedankt voor jullie leuke schrijven en ik zou zeggen :Ga vooral zo door!Veel groetjes en een dikke kus voor allebei van ons.P.S Pap is nu met Nick even cabrio rijden in Milan z'n auto,hij komt net binnen toevallig en was leuk zegt hij(De bijna jarige Nick)Doei.....

• 06 Augustus 2007 - 09:57

Wil V.d. Meer:

Ha lieve luitjes, gaaf om dit allemaal weer te lezen. Lekker genieten....want hier gaat alles toch gewoon door.
    Heel veel plezier en geef je ogen goed de kost,
    groetjes De Meertjes

• 06 Augustus 2007 - 11:17

Frans En Marjolein:

Hey levensgenieters, fijn dat alles zo gezellig en goed verloopt! Het is heel leuk om te lezen wat jullie voor spannende avonturen beleven en wat heerlijk dat het toch niet zo primitief is als verwacht.
    Heel veel groetjes en tot de volgende ronde!

Frans en Marjolein

• 06 Augustus 2007 - 14:07

Suuz:

nou dat klinkt allemaal wel erg gaaf zeg! Geniet er lekker van en ik volg jullie verhalen.
    x

• 06 Augustus 2007 - 20:22

Oma10:

Heel veel groetjes, geniet enorm en hele fijne dagen. Tot wederziens en gezond weer thuis!!!

Veel liefs en tot ziens suus en milan,

doooeeeeeeeeeeeeeeei

Oma10

• 06 Augustus 2007 - 21:13

San & Maris:

Hey Luitjes!
    Leuk om te lezen dat jullie je goed vermaken in Zambia. Gaaf zeg dat raften!!
    Het zal wel supermooi zijn daar, maken jullie veel foto's??
    Hier gaat alles goed, gister San z'n verjaardag gevierd, een mooie dag uitgezocht, want het was bloedheet!
    Bedankt namens San voor de verjaardagskaart.
    Suus en ik zijn druk bezig met de wintersport, alleen het viel een beetje duur uit (€ 700,00), het Nevada appartement, dus dat wordt hem niet We gaan nu kijken naar Neiges, die ligt meer in onze prijsklasse! Nou luitjes, nog veel plezier en lekker genieten!

Veel liefs van San & Maris

• 07 Augustus 2007 - 05:38

Hans Colette Annabel:

Hoi Milan en Suus,
    We zijn blij dat de reis goed is gegaan. Het raften was leuk he? Heb je de boot gezeten waar je zelf moest roeien? of had je zo'n mannetje met roeispanen. Zijn jullie nog naar dat dure hotel geweest om te lunchen of was alles vanuit Zambia georganiseerd en kwam je de grens niet over?
    Suus die WC komen nog wel.... Met Mushu gaat het goed. Hij knaagt dagelijks vrolijk een wortel plus groen weg en we nemen hem elke dag op schoot. Annabel neemt de hele buurt mee naar binnen om ons konijn te laten zien. Zelfs charlotte vindt het konijn wel interessant. Verder gebeurt hier niet zo veel....
    Ik hoop dat jullie ook nog ergens een keer wat foto's kunnen plaatsen.. Hoe zijn de internetvoorzieningen eigenlijk of hebben jullie dit door milan zijn telefoon gedaan?
    Nou nog veel plezier!

Groetjes van ons.

• 07 Augustus 2007 - 10:38

Jeanne Van Koppen:

Ha globetrotters, wat spannend he in zo'n Afrikaans land. Dat staat ook nog een keer op ons verlanglijstje en dan met de camperclub. Lijkt me onwijs mooi om zo de natuur te verkennen.Kreeg gisteren dit adres van je mams en ik vind het wel leuk om jullie te volgen op jullie mooie reis. Misschien ga ik straks ook wel op BenjijNu als we naar Kroatie gaan en 6 weken weg blijven, we zien wel. Jan en Ik wensen jullie heel veel reisplezier en tot ziens. bay bay!!!

• 07 Augustus 2007 - 20:04

Suus En Eelco:

Hee vakantiegangers, zo te lezen hebben jullie het stukken beter als hier. Ben zeer benieuwd naar alle foto's zometeen, zal vast een avond vullend programma worden.....

Jullie hoeven je geen zorgen te maken over de volgende vakantie, want die is zonet geboekt. Het is MGM L'Ecrin des Neiges geworden omdat Le Névada niet (meer?) lukte en te duur was.

Heel veel plezier nog en hou ons een beetje op de hoogte zo van alle gebeurtenissen

Susan en Eelco

• 08 Augustus 2007 - 19:23

Marique:

He wereldreizigers! Wat leuk jullie avonturen te volgen via de site! Klinkt goed hoor. Druk programma zo te zien, maar vast en zeker de moeite waard om zoveel te zien! Ik hou de site in de gaten!
    Liefs Marique

• 08 Augustus 2007 - 20:20

Ingrid:

Ha suus en milan,

ook ik kan nu van jullie avonturen lezen(ma gaf de link weer door). Jullie zullen vast nog veel meemaken.Geniet maar van alle beesten,natuur en gave dingen die jullie gaan doen.

Veel plezier!
    Groetjes,
    Ingrid Slaman

• 10 Augustus 2007 - 06:13

Tato:

Hoi Suus en Milan,nog steeds alles naar wens?Wij hopen natuurlijk dat alles nog goed verloopt met alles en iedereen.Het is nu vrijdag ochtend en wij reizen straks ook voor een paar dagen af naar Parijs dus we gaan cultuur snuiven, ben benieuwd!Jullie horen of zien wel weer hoe of wat het geweest is bij ons O.K?Dikke kus van ons.

p.s. Carla ook de groetjes terug van ons hoor!Gaat het goed met jullie?

• 10 Augustus 2007 - 17:27

Bea En Pieter:

Hallo luitjes. Al onder de indruk van het schoons daar in Afrika. Al echte safari's gemaakt. Al achterna gezeten door het grote wild???????? Al belaagd door de insecten??? Wij zijn toch stiekem een beetje jaloers op jullie hoor, dat willen we best toegeven.
    Geniet nog even en tot horens. P en B

• 11 Augustus 2007 - 12:33

Ria Vogels:

hi suusenmilan, wat fijn dat jullie het zo goed hebben.hopelijk blijft alles naar wens gaan, maar ook al wordt het comfort eens wat minder, niks aan de hand, gewoon zitten en hopen dat de wind goed staat. geniet van al het moois om jullie heen, deze reis doe je niet ieder jaar, dus haal eruit wat erinzit. heeeeel vell plezier en pas goed op jezelf, kei veel liefs R.V

• 11 Augustus 2007 - 18:12

Noortje:

Ha suus en milan! Leuk om wat van jullie te horen.. en gelukkig alleen maar goed en moois!! TOP. Geniet er maar lekker van. Heerlijk in de natuur en genieten van al het moois.

Ik ben net een uurtje terug van vakantie. Samen met een vriendin ben ik een andere vriendin van ons gaan opzoeken. Zij werkt deze zomer voor X-travel in Ronvinj (Kroatie). Dus even een weekje tussen het afstuderen op vakantie geweest. Doet de mens goed!

Fijne tijd daar en met elkaar! Tot het volgende bericht.. Liefs

• 13 Augustus 2007 - 16:15

Car:

Ben benieuwd hoe t daar nu is, vast heel indrukwekkend en mooi. Al beetje bruin geworden?