Kaap stad - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Suus en Milan - WaarBenJij.nu Kaap stad - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Suus en Milan - WaarBenJij.nu

Kaap stad

Door: Milan

Blijf op de hoogte en volg Suus en Milan

23 Augustus 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal
Even een kort bericht want we gaan zo eten.

We hebben de afgelopen veel meegemaakt. Vaak de tent opgezet en weer afgebroken. We hebben de himba's gezien in namibie. Daarna doorgereden naar Swakupmund waar we veel hebben gedaan. Suus is uit een vliegtuig gesprongen op 3 Km hoogte. En we hebben verder daar nog op een Quat gezeten. Natuurlij nog even tussen de bedrijven door in een luchtballon gehangen boven de woestijn in namibie. Natuurlijk met een champagne ontbijt. Zoveel gedaan en gezien dat dity maar een hele hele korte indruk is geweest. Als we thuis zijn dan zullen we veel meer vertellen.

Tot snel

Groeten Milan en Suus

• 23 Augustus 2007 - 16:22

Jeanne Van Koppen:

hoi gelukzoekers, wat maken jullie toch vel mee, helemaal leuk al die sportieve dingen er tussen door. Want na al die wilde dieren wil de wereld ook wel eens vanuit een andere hoek zien nietwaar. Ik begrijp dat jullie reis bijna ten einde is maar dat het heel bijzonder is geweest.Jan en ik wensen jullie nog een paargezellige dagen en een goede thuisreis. Liiefs van de vagebonden uit De Dommel. doeiiiiiiiii

• 23 Augustus 2007 - 17:26

Mariska :

Hey,

Zo te lezen is het een gave reis geweest, de weken gaan snel zeg. Als jullie thuiskomen willen we alle verhalen horen en alle foto's natuurlijk zien!
    Een goede reis terug gewenst!

Liefs Maris

• 23 Augustus 2007 - 18:03

Linda:

maar engelen bestaan niet... wat wil je ons vertellen? Champagne-ontbijt toch niet voor niets?

Love Letters Duitse versie draait nog..

hahaha

• 23 Augustus 2007 - 19:04

Lisa:

Hoi Afrikagangers!

Volgens mij genieten jullie volop, gelukkig maar! Wat een lef, Suus, om vanaf 3000 meter te springen. En was er een reden voor de champagne??? Nog heel veel plezier, groetjes, Lisa

• 26 Augustus 2007 - 12:55

Thuisfront.:

Hoi AFRIKAANTJES,wat een lef jòh van zo'n hoogte springen!Die genen heb je zeker niet van je moeder hoor,dat zal wel van je vaders kant komen.Ik spring wel(eens)maar houd het liever dichter bij de grond.Wat zullen jullie een hele ervaring rijker thuis komen,leuke en misschien ook minder leuke,maar leren doe je er altijd van!Dus over een paar dagen OP NAAR HOLLAND EN EEN GOEDE REIS GEWENST,van ons uit De Lier met een dikke kus natuurlijk!!!************