wat een reis- Suus - Reisverslag uit Okaukuejo, Namibië van Suus en Milan - WaarBenJij.nu wat een reis- Suus - Reisverslag uit Okaukuejo, Namibië van Suus en Milan - WaarBenJij.nu

wat een reis- Suus

Door: Milan en suus

Blijf op de hoogte en volg Suus en Milan

13 Augustus 2007 | Namibië, Okaukuejo

Nou, ik had iets te vroeg gejuichd! We zijn wezen kamperen in de Delta, geen wc te vinden!!!!! Dus dat was 1 pijp uit en heeeeel diep hurken, niks voor mij!
We hebben inmiddels een paar gamedrives gedaan en veeel dieren gezien: GIRAFFE!!!!! neushoorns, hyena, jakhals, olifanten, ook hele kleintjes!!! en verder t gebruikelijke, leeuwen etc. Het enige wat ontbreekt is een luipaard, maar we gaan nog naaar zo'n farm, camperen.
Inet is weinig te vinden, dus vandaar de vertraging, toetsenborden zijn heeeel slecht hier, dus kort verhaal.
Met ons aat het goed, al lekker bruin kleurtje. Milan is de piromaan van de groep (zorgt voor het kampvuur) Verder is het vroeg op, soms rond 5e!! koude ochtenden, lang rijden. Tis wel gezellig.
Mam, kwamen mijn 2 beirhtjes wel aan, want ik krijg mar nks terug, eltegoed genoeg bhoor! Hoe was nicks verjaardag>!>! Misschien kan je dat zelf ff vertellen nick>!
Bedankt weer voor de vele berichtjes, milan probeert fotos erbji te zetten.
Geef Mushu een knuffel van mij,
dikke kus voor mam, pap, rob, nick, sabuni en voor alle Muchalls!!!
We hebben nu weer een goeie wc,d dus daar ga i nu van genieten!

XXXXX
Suus en Milan

• 13 Augustus 2007 - 18:24

Car:

Goed om te horen dat het daar leuk is en dat t goed met jullie gaat. Ennuh: ga jij maar ff genieten van die wc ;)

Tot t volgende stukje.
    xx

• 13 Augustus 2007 - 18:26

Suus:

das snel car!!!
    hoe is t met de liefde?!?!??!?!
    xx

• 13 Augustus 2007 - 19:59

Mariska&Robbert:

Ha avonturiers! Leuk om jullie verhalen te lezen. Wat een wc pret daar. Maar positief bekijken he, je krijgt er lekker gespierde benen van! :-)
    Kijk uit naar jullie foto's. Het lijkt me zo gaaf! Wij komen dit jaar waarschijnlijk niet verder dan de jungle in Scheveningen, wij gaan naar Tarzan vrijdag:-) haha. Ik zal aan jullie denken als ik daar naar de wc ga.

Nou blijf lekker genieten van alles daar om jullie heen. Wij hopen dat we snel weer een keer een beetje mee kunnen genieten.
    Tot het volgende berichtje!
    Veel liefs Maris&Robbert

• 13 Augustus 2007 - 20:40

Jeanne Van Koppen:

Ha bruingebakken reizigers,
    Leuk om weer op de hoogte te zijn van jullie belevenissen. Wat de WC betreft, zou het makkelijker gaan met een rokkie an? In Marokko moesten wij in de woestijn ook achter de tent net als een kat een putje krabben en gaan als 'n speer. Maar het zijn toch wel leuke belevenissen. En dan die hele grote dierentuin waar je ze echt in hun natuurlijke omgeving ziet, dat lijkt me geweldig. Ik wens jullie nog fijn vervolg van deze reis, geniet met volle teugen nu ben je er voor.
    lieve groetjes XXX

• 13 Augustus 2007 - 22:06

TenT:

Hoi kids,fijn om weer wat te horen\zien van jullie!En dat het goed gaat met jullie nog veel belangrijker natuurlijk.Iedereen heeft wel een goed advies hè Suus om je sanitaire stop tot een goed en voldaan resultaat te laten eindigen!Doe er je voordeel mee én probeer alles maar uit en als je dan weer naar huis moet zal je er wel achter zijn wat de beste houding\zit is.Succes ermee.Leuk dat jullie al zoveel gezien hebben en gedaan.Wij zijn net terug uit Parijs en hebben het daar reuze naar ons zin gehad,veel gezien gedaan en gelopen!Vandaag de Eifeltoren op geklommen en wel meer dan 600!!!!!! treden aangeraakt.Het moet niet gekker worden hè?Prachtig uitzicht was onze beloning en het voldane gevoel, ziezo, dat kunnen ze ons niet meer afnemen!Een drukte daar jòh of er geen mens normaal meer aan het werk is,als je daar in Parijs loopt.Nou Suus en Milan thuis horen jullie de rest wat jullie nog willen horen van onze belevenissen,maar genieten jullie vooral verder met elkaar en van elkaar,doei,doei,met een dikke LIERSE KUS voor allebei!!!van ons overige GROEN!

• 14 Augustus 2007 - 08:18

Sander:

Hoi Milan en Suus,

Fijn dat jullie je goed vermaken. Als Milan toch met dat kampvuur bezig is kan hij dan geen internet verbinding maken via rooksignalen ?? is toch wel iemand bij casema die dat kan omzetten ?

Suus: www.dixi.nl en dan naar tabblad Wereldwijd. Hun eigen slogan: overal inzetbaar !

Veel plezier nog

Grtz,

• 14 Augustus 2007 - 08:42

Rian:

He! Klinkt goed (behalve de wc's of het gebrek eraan dan:D) Maar je moet maar denken t hoort erbij:P Lekker survivallen dus, maar lijkt me cool zeg om al die beesten in t wild te spotten. Geniet er nog van!
    x rian

• 14 Augustus 2007 - 10:39

Peter En Ria:

We zijn eindelijk weer thuis en kunnen jullie mailtjes zelf lezen. Colette had ons wel het een en ander verteld, maar zelf lezen is toch leuker. We hebben een paar keer ge-sms-ed, maar niets terug gekregen, dus we denken dat jullie geen bereik daar hadden. Ten eerste bedankt voor jullie kaart. Toen we thuis kwamen hing er een groot spandoek en de kamer was versierd en op de trap, halletje, slaapkamer, op bed en ook in bed allemaal papieren hartjes, sterretjes en rondjes. En veel prachtige bloemen en kaarten, sommigen met inhoud, dus we zijn ondanks dat we er niets aan deden erg verwend.
    Maar nu over jullie. We zijn blij dat het jullie zo goed bevalt en dat jullie al zulke leuke dingen hebben gedaan. De luipaard is echt een toevalstreffer als je die zou zien. Maar wie weet. Hoop dat je veel foto's hebt gemaakt en gefilmd. Heb je met dat raften nog foto's kunnen maken? Het gaat er wel wild aan toe he!
    En hoe is de groep? Zitten er nog leuke stelletjes bij? We hopen dat de rest ook zo leuk is, nog veel plezier.

• 16 Augustus 2007 - 09:18

Nic En Tonny:

leuk om jullie avonturen te volgen dat roept weer herinneringen op zijn benieuwd naar de fotos

• 17 Augustus 2007 - 17:06

Ria Vogels:

hi susan en milan, hopelijk weer een beetje bijgetankt vandaag, had je gister nog gsms,hopelijk heb je die ontvangen, op het moment, dat de donkere wolk ff over dreef.
    morgen weer met frisse moed ,op naar het volgende, het zal inderdaad best allemaal vermoeiend zijn, maar neem je rust op tijd ,als het ff kan, dan kun je daarna weer genieten van al het moois.
    wat ie w.c betreft suus, ook dat went, je zal zien ,voor je daar weer weggaat, dat je met kampioen wildplassen mee kan doen, en waarschijnlijk in de top 10 beland.
    geniet saampies van al het moois , ook al is er wel eens een wat mindere dag, je moet maar zo denken, dat kan ik dus ook overleven, en kun je jezelf een pluim geven, en 1 voor diegene die je dan ff een steuntje in de rug kan geven, he milan.
    luitjes, o dat klinkt net een beetje lullig, doorzetters, nog veel plezier de laatste week, wat zal het straks thuis een luxe zijn, kijk daar maar naar als het even niet zo lekker loopt.
    veel succes met alle ondernemingen, en heel veel liefs uit brabant, tante rie

• 17 Augustus 2007 - 20:02

Meta:

Hee suus en milan
    Leuk om te horen dat het goed met jullie gaat ondanks die net wat andere 'wc's' als de vorige dagen.
    Het lijkt me inderdaad wel heeel gaaf om al die beesten van dichtbij te zien.
    Ik hoop dat wij ook over een paar dagen van de foto's (als het lukt ze erop te zetten) kunnen genieten en anders zie ik ze vast en zeker nog wel bij jullie thuis een xtje.
    Ik hoop dat jullie deze laatste week ook nog overleven maar dat zal vast wel.
    Kijk maar weer uit naar alle luxe die je thuis weer toegegooid krijgt, wat zullen jullie weer blij zijn als je thuis onder je eigen douche kan staan.
    Enne geniet nog even van die goede wc, je weet maar nooit wat je weer allemaal tegenkomt...
    Heel veel plezier nog daar
    Groetjes xx je Grote Kleine nichie Meta

• 18 Augustus 2007 - 16:15

Sabine:

Ha Suus en Milan
    Leuk om jullie avonturen te lezen! Gaaf om al die dieren te zien zeker, vooral de giraffe ;)
    Wat is de temperatuur eigenlijk daar?
    Ben net een aantal dagen terug uit Frankrijk en ondanks dat niet zo ver was, was het toch erg leuk!
    Nou heel veel plezier nog, vergeet geen foto's te maken en tot volgende week ofzo!

Liefs Sabine

• 19 Augustus 2007 - 07:46

Peter, Nina En Anne-:

Hoi kampeerders,

Zo te lezen vermaken jullie je prima! Lijkt me erg indrukwekkend al die ervaringen. Maak veel foto´s zodat we die achteraf kunnen bekijken.
    Kijk uit en geniet er nog ff van!

Liefs ons

• 19 Augustus 2007 - 18:40

Marique:

Ha Suus en Milan!

Jaja, tis wat dat kamperen...of misschien meer creperen:D En ook nog iedere keer vroeg uit de veren...echt vakantie en een bijzondere ervaring om nooit meer te vergeten. Geniet van elkaar, de natuur en de mooie dieren!
    Liefs Marique

• 19 Augustus 2007 - 19:50

Remko En Cora:

Leuk om een beetje mee te genieten van jullie vakantie! We moeten maar weer snel een nichtenmiddag afspreken, kunnen we foto's kijken!

Enne Suus, één voordeel ... als er geen wc is, kan-ie ook niet vies zijn!

Groetjes, Remko en Cora